dinsdag, juni 11, 2002

Televisie kijken

Televisie kijken is wat je noemt een heet hangijzer in onze relatie! Sterker nog: het leidt vaak tot conflicten. Vooral op verjaardagsbijeenkomsten, na het nuttigen van alcoholische drankjes, is het een dankbaar onderwerp. Niemand begrijpt dat dit voor mijn partner zo’n groot probleem is en men stelt zich solidair op naar mij. Want het gaat voornamelijk over mijn t.v. kijken. Zelf vind ik mijn kijk gedrag niet zo bijzonder. Ik ken vrouwen (en mannen) die werkelijk alle soaps volgen, spelletjes en series. Zij kunnen ook overal over meepraten. Ik niet. Stiekem kijk ik wel eens naar een herhaling van de Bold en de B. Op vrijdagochtend, als ik nog op bed lig en mijn lieverd is naar zijn bijbaantje! Ik geniet van dat stelletje vreselijk enge mensen! Tegelijk voel ik me schuldig. Want volgens mijn man ben je helemaal knetter als je daar naar kijkt. En ik wil niet doorgaan voor knetter!
Maar is dat wel zo? Ik ga daar toch nog eens diep over nadenken!

Geen opmerkingen: