vrijdag, mei 31, 2002

Kruidvat Voordeel Magazine

Wekelijks ploft er een flinke hoeveelheid reclame materiaal op de mat! Het meeste gaat direct in de oud-papierzak. Behalve .. het Kruidvat Voordeel Magazine!
Dat is pas echt feest! Keer op keer lees ik het door en steeds weer zulke leuke dingen en een voordeel!!!. Het is heel moeilijk om een lijstje samen te stellen wat ik ga kopen. Ja, dat doe ik: eerst doorbladeren en dan opschrijven. Vroeger knipte ik ook nog de waardebonnen uit. Deed ik in een envelopje en wandelend met een winkelmandje systematisch de bonnetjes in het mandje doen en de begeerde artikelen inladen. De bonnetjes staan nu in een standaardje in het vak bij de shampoo, zeep, handcreme en wasverzachter, dus die pak je er meteen bij. Je hoeft ze zelfs niet meer in te vullen! Zo makkelijk wordt het je gemaakt bij het Kruidvat. En je krijgt ook nog punten voor de Goudkoorts. Die spaar ik ook. Niet voor mezelf, maar voor iemand die ze graag wil. Ik heb alleen nog nooit iemand ontmoet die ze wil....

Link: http://www.kruidvat.nl/voordeelmagazine

Geen opmerkingen: