vrijdag, mei 24, 2002

Geraniums

Ja, het moet er toch echt eens van komen: bloggeren!
Ik heb een kind die erg thuis is in dat soort zaken en dat werkt aanstekelijk.
Bovendien kan het een aardig tijdverdrijf worden als ik straks in de OBU ga.
Wie weet kom ik ooit in de PLUS! Want in dat seniorenblad lees je tot vervelens toe dat je niet achter de geraniums mag gaan zitten na je pensioen! Nou vind ik er niets op tegen om achter mijn geraniums te zitten, want die staan nu buiten, maar het regent nogal vaak. Bovendien zijn geraniums hartstikke uit volgens de tuintijdschriften. Een Engelse tuin moet het worden!
Ja, er wordt wél gedacht aan onze leeftijdsgroep, leesvoer genoeg. En niet te vergeten crêmes te kust en te keur: vochtinbrengend, anti rimpel, speciale zonnebrandmiddeltjes voor ouderen en met het advies veel, heel veel smeren!
Ja, 50-plussers, daar is geld aan te verdienen!
Vanmiddag gaat het van het westen uit regenen! Dus niet achter de geraniums vandaag.

Geen opmerkingen: