donderdag, februari 07, 2008

Joran........

Ho, ho, geen paniek mensen! Ik begrijp dat we afgelopen dagen zijn overvoerd met de “avonturen” van deze knul. Tijdje terug bij Pauw en Witteman, inclusief het wijnglas incident met Peter R….
Zondagavond zelfs heel de avond naar SBS gekeken, samen met mijn echtgenoot (en dat wil wat zeggen)! Heb begrepen dat we dat met nog 7 miljoen Nederlanders deden.. In de krant en op tv kan je nog elke dag de zaak volgen, alhoewel, veel nieuws komt er niet meer uit en ik vind het ook wel genoeg zo. Als er Nederlandse jongens omkomen in Afghanistan door een stomme oorlog, hoor je er weinig over, en deze psychopaat, wordt overladen met aandacht en hij geniet er ook nog van. Ga ik ook nog een hele avond naar Peter R. zitten, kijken, niet bepaald mijn favoriete tv man, egotripper is dat ! Het is echter wel vreselijk, zo’n gek, het zal je zoon maar wezen toch???? Want daar moet ik steeds aan denken. Zulke ouders zeg, had pa van der Sloot zijn kwakje maar op de potkachel gestort, dan was het met sisser afgelopen! Die man lijkt ook niet zo jofel. De moeder vind ik toch wel heel sneu. Je zult zo’n engbek gebaard hebben???
Ik probeer me dan voor te stellen, hoe je daar mee om zal gaan. Het zijn toch een soort deftige mensen, vader is geen straatmaker, dan had hij hem meteen een dreun met een hamer kunnen geven en afvoeren tussen het puin!!!! Beetje de stijl van zoonlief nu! Toch houdt het me bezig, die ouders! Hoe moet je daar mee verder leven? De ouders van dat meisje ook natuurlijk, die weten nu, meisje is zeker dood en op een afschuwelijke manier.
Ik stel me zo voor: voor je krijgt een lief zoontje, jij blij, voedt hem op en hoopt dat het goed zal gaan, o.k. als hij gaat puberen liegt hij wel vaak en halen ze er een goede psychiater bij, geld speelt geen rol, maar uiteindelijk blijkt het jong tot vreselijke dingen in staat. Hoe ga je om met zoiets? Ik zou het niet weten, het blijft toch je kind…..wie weet is ie hartstikke aardig voor zijn moeder, soms.. Maar dan toch! Zoiets blijft je achtervolgen, al word je nog zo oud denk ik. Iemand zei mij eens dat het maar goed is dat mensen Alzheimer krijgen…. Dan ben je de ellendige dingen en zorgen om je kinders (en kleinkinderen) gewoon vergeten!
Hopelijk krijgt mevrouw van der Sloot snel Alzheimer……
Ik? Een zoon Joran? Nee hoor, nooit van gehoord!!!”
Pfffffff. Wat een drama.

Geen opmerkingen: